Oratie Dr. L.S. (Leonie) Reins

Gisteren is zelden te vroeg, maar morgen is vaak te laat: Technologie reguleren in een wereld in transitie
Spreker
vrijdag 15 dec 2023, 16:00 - 17:00
Inaugurele rede
Gesproken taal
Engels
Ruimte
Gebouw
Erasmus Building
Campus Woudestein
Voeg toe aan agenda
Leonie Reins
Oratie

De rector magnificus van de Erasmus Universiteit Rotterdam maakt bekend dat

Dr. L.S. (Leonie) Reins

benoemd tot hoogleraar bij Erasmus School of Law, met de leeropdracht Publiekrecht en Duurzaamheid, op vrijdag 15 december 2023 haar ambt in het openbaar zal aanvaarden met het uitspreken van een rede, die de titel draagt:

Gisteren is zelden te vroeg, maar morgen is vaak te laat: Technologie reguleren in een wereld in transitie

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula van de universiteit (Erasmus building), Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam.

De oratie is ook via een livestream te volgen: https://eur.cloud.panopto.eu/Panopto/Pages/Viewer.aspx?id=eee070e8-5aa4-4f4a-8351-b037008e0b47

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in hetzelfde gebouw.