Ieder kind verdient een verjaardag

dinsdag 21 mei 2024, 09:00 - donderdag 23 mei 2024, 23:59

De inpaklocatie is: Van Nelleweg 1 (Hal K & Hal L) 3044 BC Rotterdam

Voeg toe aan agenda
Logo Erasmus School of Law

Op 23 mei vieren we als Erasmus School of Law ons Lustrumfeest! Het feest staat niet enkel in het teken van onze lustrumviering, maar we staan ook stil bij een belangrijk maatschappelijk thema waar we met jullie samenwerking een bijdrage aan willen leveren. Ieder kind verdient een verjaardag, dus ja ik kom inpakken!

Jaarlijks vieren meer dan 100.000 kinderen hun verjaardag met de hulp van Stichting Jarige Job! Wij als Erasmus School of Law willen ook helpen! Wij vieren dit jaar ons lustrum en wij willen ook dat kinderen hun verjaardag kunnen vieren.

Samen met jullie gaan we helpen met het inpakken van de verjaardag boxen.

Hoe?

In de week van ons lustrumfeest kun je helpen met het inpakken van verjaardagboxen. Tijdens deze dagen gaan we met een groep enthousiaste collega’s aan de slag om cadeaus in te pakken die later worden uitgereikt aan kinderen die anders geen verjaardagscadeau zouden ontvangen. Het is een prachtige kans om een glimlach op het gezicht van deze kinderen te toveren en hun verjaardag extra speciaal te maken. En die van ons!

Wil je ook een handje helpen? Geef je dan nu op! In 2 uur tijd draag je bij aan het vieren van een verjaardag. In de Van Nelle fabriek in Rotterdam staat alles klaar. Je krijgt een halfuur uitleg over wie Stichting Jarige Job is en wat ze doen, en krijg je een werkinstructie. Vervolgens aan de gang en inpakken maar! Zorg dat je een kwartier voor aanvang van jouw sessie aanwezig bent en meld je aan. Tijdens de genoemde dagen zijn er alleen collega’s van Erasmus School of Law aan het inpakken.

Per sessie kunnen er maximaal 25 collega’s deelnemen.
Laatste dag van inschrijving is 13 mei.

Lustrum merchandise

Tot slot willen we nog trotser kunnen zijn op onze prachtige universiteit en faculteit. En dat maken we zichtbaar. Op www.60jaargroos.nl kun je mooie lustrum kleding bestellen.

Schroom niet en doe vooral mee met onze activiteiten. Samen maken we er een mooi lustrumjaar van!

Heb je nog vragen? Dan kun je die stellen aan communicatie@law.eur.nl