Research Masters Informatiesessie

Dit najaar zal het Erasmus MC niet deelnemen aan de centrale Master Open Dag van de EUR. Geïnteresseerde studiekiezers zijn in plaats daarvan van harte welkom om deel te nemen aan de online informatiesessie op donderdag 3 december a.s.

Aanmelden kan door een e-mail te sturen (vóór 30 november a.s.) naar studievoorlichting@erasmusmc.nl, met daarin je volledige naam, je huidige studie en in welke research master(s) je geïnteresseerd bent. Begin december ontvang je per e-mail de link naar de informatiesessie.

N.B. Studeer je nu Geneeskunde aan het Erasmus MC, dan hoef je je niet apart aan te melden. Deze informatiesessie is de jaarlijkse (interne) voorlichtingsbijeenkomst voor Ba3-studenten Geneeskunde die we nu tevens openzetten voor externe studiekiezers.

Voorlopig programma (wijzigingen voorbehouden)

• 17.15 - 17.30 Welkomstwoord door dr. J.L. Nouwen
  • 17.30 - 17.55 Clinical Research door prof.dr. M. Vernooij + student-spreker