Evelien Renders over het proefcollege informatiemanagement

"Voor mijn nieuwe functie als Informatiemanager..."
Opleiding Informatiemanagement

“Afgelopen week nam ik deel aan het online proefcollege van de opleiding informatiemanagement. Met 32 potentiële medestudenten luisterde ik naar de docenten Jos van Hillegersberg en Patrick Laenen.

Het onderwerp van het proefcollege, open data, was niet mijn eerste keus. Toch was ik blij verrast met de toepasbaarheid van de genoemde voorbeelden. Ik ben ervan overtuigd dat deze opleiding me een goede basis zal bieden voor mijn nieuwe functie als informatiemanager domein studenten bij de Radboud Universiteit. Na 90 minuten was het college nog in volle gang – een mooi voorproefje van de diepte waar we per onderwerp in zullen duiken tijdens de opleiding. Hier kijk ik enorm naar uit!”

Evelien Renders | Informatiemanager domein studenten | Radboud Universiteit

Kijk het online proefcollege terug!

online proefcollege Informatiemanagement 25 september 2020

Laatste kans om online je vragen stellen over Informatiemanagement aan de docent!

Neem deel aan de vragensessie met drs. Patrick Laenen op 16 oktober 2020 13.00-13.30 uur. Meld je hiervoor aan via smit@erasmusacademie.nl.

De opleiding Informatiemanagement vindt elk jaar plaats in het voor- en najaar.

Wil je meer weten over de opleiding?

Neem dan contact op met:

Miranda Smit

Adviseur Opleidingen