Afweer tegen corona: vaccin of virusremmer?

Dr. Ruud Licht legt het uit in zijn vlog
Vrouw met mondkapje en corona virus

Tweede vlog Ruud Licht

Hoe werkt ons afweersysteem en hoe ziet de weg naar een vaccin tegen het coronavirus eruit? De digitale cursus Afweer tegen ziekmakers: over corona, symbiose en zoönosen bestaat uit 3 interactieve webinars en vindt plaats op 15, 22 en 29 juni van 10:00 - 12:00u. Hierin gaat dr. Ruud Licht nader in op de achtergrond waartegen we corona en het afweersysteem moeten zien.

Bekijk hier de cursuspagina en schrijf u in

CV

Dr. Ruud Licht studeerde Medische Biologie aan de Universiteit van Amsterdam. Hierna was hij onder andere verbonden aan de Radboud Universiteit, Rijksuniversiteit Groningen en Erasmus Medisch Centrum via diverse onderzoeken naar stamcellen en stamceltherapie. Sinds enkele jaren geeft hij les aan diverse Hovo’s in het land, en op middelbare scholen.