Kortingsacties

De verschillende culturele instellingen in Rotterdam hebben interessante kortingsacties voor studenten en ook op andere manieren valt er als student vaak voordeel te behalen. Hieronder hebben we er een aantal voor je op een rijtje gezet.

Nederlands Fotomuseum

Als student bezoek je het Nederlands Fotomuseum met 50% korting op je toegangskaartje. Voor €4,50 kun je hier de tentoonstellingen bekijken. Ook kun je in het museum luisteren naar verhalen achter foto’s, ‘surfen’ door de digitale collectie met ruim 100.000 foto’s, kijken naar korte films van fotografen in de Filmlounge en neuzen in de uitgebreide bibliotheek.
www.nederlandsfotomuseum.nl

Theater Rotterdam Schouwburg

Studeer je of heb je een CJP? Dan kun je naar bijna alle reguliere voorstellingen in Theater Rotterdam Schouwburg voor € 10,00*. Reserveer je kaarten nu alvast online, neem je collegekaart, identiteitsbewijs en/of CJP-kaart mee naar Theater Rotterdam Schouwburg en haal je goedkope kaarten af aan de kassa.
* Voor Grote Familievoorstellingen, Festivals, Concerten, Verhuringen geldt de lage prijs niet. Voor
voorstellingen waarbij eersterangs kaarten € 40,00 of hoger zijn, betaal je € 15,00.

Luxor Theater

50% last-minute korting Studenten

• % 50 korting op toegangsprijs vanaf 1 uur voor aanvang
  • één kaart per pas
  • vanaf 1 uur voor aanvang, alleen aan de kassa van het Luxor Theater op vertoon van CJP-pas of studentenkaart (reserveren niet mogelijk)

www.luxortheater.nl

Rotterdampas

De Rotterdampas is een pas waarmee je veel leuke dingen kunt doen in Rotterdam, gratis of met korting. Zo bezoek je 1x gratis de Euromast, kun je met veel korting naar Blijdorp en 1x gratis naar de film in LantarenVenster. Je krijgt de pas samen met een boekje met coupons, en het Rotterdampas Magazine waarin alle aanbiedingen terug zijn te vinden. Studenten krijgen de pas voor € 12,50 i.p.v. voor € 60,-
www.rotterdampas.nl

De Doelen

Ben je 26 jaar of jonger of heb je een CJP-pas? Dan bezoek je de meeste concerten van de Doelen en het Rotterdams Philharmonisch Orkest voor maar € 10. Kijk op een van de onderstaande websites of dit jongerentarief van toepassing is op het concert dat je wilt bezoeken. Vergeet bij het concertbezoek niet om je CJP-kaart of legitimatiebewijs mee te nemen. Er kan bij de kaartcontrole naar gevraagd worden.
www.dedoelen.nl of www.rpho.nl

Uitagenda Rotterdam

Ieder weekend van donderdag t/m zondag Last Minute Kaartverkoop! De Uitagenda Rotterdam biedt elke week van donderdag t/m zondag een selectie van voorstellingen en concerten aan voor de helft van de prijs. Zo kun je voordelig naar theater, opera, musical, concerten en nog veel meer!

De Last Minute kaarten kunnen alleen gekocht worden in de Rotterdam.info, op de Coolsingel  114 bij metrostation Beurs. Iedere donderdag t/m zondag tussen 12:00 en 17:30 uur.
Kijk voor het complete aanbod met 50% korting op op deze dagen vanaf 12.00 uur op de website of neem een kijkje in de Rotterdam.info winkel op de Coolsingel  114.
Last minutes Uitagenda Rotterdam

Isala Theater

Bij het Isala theater in Capelle aan de IJssel kun je op vertoon van je collegekaart op de dag van de voorstelling voor de helft van de prijs een kaartje kopen. Uiteraard geldt de 50%-korting alleen wanneer de voorstelling niet uitverkocht is. Bij het kaartje zit een pauzedrankje inbegrepen.
www.isalatheater.nl

LantarenVenster

Als student ontvang je op vertoon van je collegekaart altijd €1,50 korting op je kaartje. Dit geldt zowel voor de films als de jazzoptredens.
www.lantarenvenster.nl