Secundair logo

Erasmus University Rotterdam Campus

Plaatsing

Het secundaire woordmerk staat altijd in de linker bovenhoek en wordt altijd in combinatie met het corporate logo toegepast. Het staat dus nooit op zichzelf!

Wanneer het middel niet breed genoeg is om het corporate beeld- en woordmerk naast elkaar te plaatsen vervalt het corporate woordmerk. Het beeldmerk/ de signatuur van Erasmus blijft in de rechter onderhoek staan en het secundaire logo wordt toegepast in de linker bovenhoek.

Hoe minder hoog de uiting wordt, hoe dichter deze twee elementen bij elkaar worden geplaatst.

Marketing & Communications

Grootte en toepassing

100% toepassing

Het logo is specifiek ontwikkeld voor een bepaalde grootte. We noemen dit de 100% toepassing. De hoogte van het logo in de 100% toepassing is - inclusief bounding box - 36 mm hoog.

A-formaten tot A3

Voor druk- en printtoepassingen tot A3 is de grootte van het logo bepaald. Dit betekent dat het 100% logo in sommige gevallen kleiner of groter geschaald moet worden.

Let op! Op 27 oktober 2014 zijn de verhoudingen van de logo's gewijzigd en op 20 januari 2015 is de nieuwe pay-off toegevoegd. Download daarom op deze pagina de nieuwe logosets en let goed op onderstaande tabel.

A6 = 70% toepassing 
A5 = 80% toepassing
A4 = 100% toepassing 
A3 = 175% toepassing

Faculty colours
Marketing & Communications

Kleuren

Het secundaire woordmerk of logo gebruiken we in de bijbehorende secundaire kleur. Bij Erasmus School of Health Policy & Management (voorheen Instituut Beleid Management Gezondheidszorg) is dat paars. We noemen deze versie de positieve variant. Het witte logo noemen we de dia-positieve variant. Deze gebruiken we bij een gekleurde ondergrond of bij een ondergrond die niet genoeg contrast heeft.

Gebruik voor de corporate logoset de kleuren zoals omschreven bij 'Corporate logo'.

Vergelijk @count opleiding

  • @title

    • Tijdsduur: @duration
Vergelijk opleidingen