Arabisch A2.1 (pre-intermediate 1)

Inschrijfdeadline is 19 September
Arabisch - Language & Training centre (2017)

Wat leer je tijdens de cursus Arabisch A2.1?

Een cursus Arabisch A2.1 bestaat uit 15 wekelijkse bijeenkomsten van elk 2,5 uur. Tijdens deze cursus leert u algemene basiszinnen om aan uw essentiële en concrete behoeften van de Arabische taal te voldoen, met de nadruk op spreek- en luistervaardigheid in een alledaagse context. Onderwerpen die aan bod komen zijn onder meer:

• praten over wat er in het verleden is gebeurd;
  •  nummers van 11-100;
  • het beschrijven van het weer;
  • praten over een vakantie;
  • tijd;
  • dagelijkse routine;
  • vergelijkend en overtreffend;
  • praten over je studie;
  • dagen van de week en maanden van het jaar;
  • praten over je plannen;
  • grammatica;
  • vocabulaire.

Aan het einde van de cursus kan je eenvoudig in het Arabisch communiceren in gewone en alledaagse situaties. Het eindniveau van de cursus is A2.1 van het Common European Framework of Reference (CEFR).

DagDataTijdLocatie
Dinsdagen1 oktober 2024 - 21 Januari 202518:30-21:00Erasmus University College

Let op: Er is geen les op 24 en 31 December. Er is geen afsluitend examen.

Cursusinformatie

Inschrijfdeadline19 September 2024
Tijdsduur15 lessen
SteuntaalDe steuntaal van deze cursus is Engels. In de lessen wordt echter zoveel mogelijk Arabisch gesproken.
Cursusprijs

Tarief 1: Studenten en medewerkers: € 399,-

Tarief 2: Overigen: € 499,-

Is het niet duidelijk onder welke tariefgroep je valt? Lees verder

*Je mag dit tarief eenmalig inzetten voor deze cursus.

Mijn werkgever betaaltAls je werkgever voor je betaalt en de betaling via factuur moet plaatsvinden, vragen we je vooraf contact op te nemen via e-mail om hier afspraken over te maken. Uitleg over de betaalprocedure voor EUR medewerkers vind je hier
CursusmateriaalHet cursusmateriaal kost ± € 50,- en is niet bij de cursusprijs inbegrepen. In de bevestigingsbrief die je ontvangt als de cursus doorgaat, informeren we je over de details.
GroepenDe groepen zijn klein: minimaal 10 studenten en maximaal 15. Bij minder dan 10 inschrijvingen behoudt het LTC het recht om de cursus te annuleren. Wanneer een cursus vanwege te weinig aanmeldingen niet doorgaat, word je hierover geïnformeerd en wordt er contact opgenomen over restitutie.
Belangrijk om te weten
  •  Deze cursus is toegankelijk voor cursisten met een academische achtergrond (hbo/wo).
  • Om mee te doen aan de cursus moet je een A1.2 certificaat hebben of A2.1 cursusadvies via een intake.
  • De cursus kan al vol geboekt zijn voor de deadline.
  • Van de deelnemers wordt verwacht dat zij naast de wekelijkse contacturen ongeveer drie uur per week aan zelfstudie besteden.
  • Aanwezigheid bij de lessen is niet verplicht, wel raadzaam.
  • Je ontvangt een bewijs van deelname.
VoorwaardenDoor in te schrijven voor deze cursus ga je akkoord met onze voorwaarden. Voor vragen bekijk onze FAQ pagina
E-mailadres
ltc@eur.nl