Zes nieuwe leden Young Erasmus

De Erasmus Universiteit Rotterdam heeft zes nieuwe leden toegelaten tot Young Erasmus, het netwerk van talentvolle, jonge wetenschappers van de universiteit. Daarmee komt het totaal aantal leden op 22. ​

Een commissie onder leiding van de rector magnificus heeft de volgende zes wetenschappers geselecteerd:

Dr. Alessandra Arcuri (ESL)
Dr. Jacco van Sterkenburg (ESHCC)
Prof. dr. Justin Jansen (RSM)
Prof. dr. Aurélien Baillon (ESE)
Dr. Pauline Jansen (FSW)
Dr. Jurgen Marteijn (Erasmus MC)

De benoemingen gelden voor een periode van vijf jaar.

Young Erasmus is in 2013 opgericht om de interdisciplinaire samenwerking tussen jonge excellente onderzoekers te bevorderen. Daarnaast adviseert Young Erasmus het College van Bestuur over beleidsaangelegenheden en heeft Young Erasmus tot doel bij te dragen aan het versterken van het profiel van de Erasmus Universiteit Rotterdam in het publieke domein. Young Erasmus kent nu 22 in totaal leden.

Team Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam T 010 4081216 of E press@eur.nl