Student Community Dinner

Students with Chief Diversity Officer Jane Murray Cramm
inZain Media

De Student Council for Equity, Diversity & Inclusion (SCEDI) van IDEA Center organiseerde een Student Community Dinner in het Erasmus Paviljoen. Afgevaardigden van diverse studentenorganisaties waren erbij, o.a. om de nieuwe Chief Diversity Officer, Prof. Dr. Jane Murray Cramm, te ontmoeten en om de manager van IDEA Center, Dr. Gwen De Bruin, en de projectleider student engagement Jacqueline Onyenze, MA, BSc, beter te leren kennen.

Het belangrijkste doel van het diner was om de stem van studenten te versterken en meer te laten horen door de dialoog tussen culturele studentenorganisaties, SCEDI-leden en IDEA Center te bevorderen. Het was een geweldige bijeenkomst; vertegenwoordigers van studentenorganisaties netwerkten met elkaar, met leden van de Student Council for Equity, Diversity & Inclusion en vertegenwoordigers van IDEA Center om inzichten, kansen en uitdagingen te delen.