Speeddate evenement van het Econometrisch Dispuut groot succes

Speeddate evenement van het Econometrisch Dispuut groot

Op donderdag 30 januari 2014 vond de derde editie plaats van Find Your Match, het carrière- speeddate evenement van het Econometrisch Dispuut.

Maar liefst elf bedrijven waren aanwezig in de Faculty Club, op zoek naar stagiairs, werkstudenten en starters. De bedrijven die meededen waren: ABN Amro, Aegon, Capgemini, Deloitte, Flow Traders, Gibbs, KPMG, MIcompany, SNS Reaal, Veneficus en Winkelstraat.nl.

Was er vanuit de bedrijven een lichte voorkeur voor Quantitative Finance studenten, Capgemini toonde zich ook zeer geïnteresseerd in studenten met de studierichting  Operations Research & Quantitative Logistics. Quantitative Marketing studenten konden rekenen op de belangstelling van Gibbs, MIcompany en Winkelstraat.nl.

Elke student had gedurende het event diverse ´dates´. De ontmoetingen met het bedrijf naar keuze duurde slechts zeven minuten, waarbij het dus aan kwam op een optimale presentatie om bijvoorbeeld een stageplaats uit het vuur te slepen. Met de prachtige skyline van Rotterdam als achtergrond werd de middag afgesloten met een borrel.