Science Hotel en Science Open in beeld

Experimenten tijdens Science Hotel
Fred Ernst

Afgelopen weekend vond Science Hotel / Science Open plaats in het Nhow Hotel en op Campus Woudestein. Met een programma vol minicolleges, workshops, experimenten, tests, demonstraties en rondleidingen maakten 1200 bezoekers kennis met wetenschappers van de Erasmus Universiteit.

Zeventig onderzoekers hielden hun verhaal. Vrijdagavond was het Nhow Hotel op de Wilhelminapier het decor, zaterdag was het Polakgebouw op campus Woudestein open. Daar werd ook de eerste Erasmus Instameet gehouden. Onder het motto ‘Science meet City’ viert de Erasmus Universiteit dit jaar haar 105-jarig bestaan. Benieuwd hoe het eruit zag? Hier een impressie.

Discussie tijdens Science Hotel
Experimenten tijdens Science Hotel
Presentatie met gifslang tijdens Science Hotel

Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam, T (010) 408 1216 E press@eur.nl