Netwerken met een prachtig uitzicht

Donderdag 28 mei organiseerde Erasmus School of Economics een netwerkborrel met als doel de relaties van de faculteit te bedanken voor de goede samenwerking en te proosten op een mooie toekomst.

De dag begon druilerig, maar nog voor de start van de borrel trok de lucht volledig open en kon er genoten worden van heerlijke hapjes en drankjes in het zonnetje. Genodigden uit private en publieke sector en vanuit de universiteit hadden uitgebreid de gelegenheid om elkaar bij te praten met het prachtige uitzicht van de Kralingse Plas op de achtergrond. Deze gezellige borrel vond plaats tijdens het zeilevenement ‘Skutsjesilen op de Kralingse Plas’. Tijdens dit spectaculaire evenement dat drie dagen duurde, streden Friese platbodems tegen elkaar voor de Kralinger Cup.