Joost van Gemeren in het zonnetje gezet

Zoals al eerder via verschillende kanalen te lezen was, is Joost van Gemeren Summa Cum Laude afgestudeerd in het bachelor programma van de International Bachelor Economics & Business Economics (IBEB). Hiermee is van Gemeren de eerste student van Erasmus School of Economics (ESE) die met dit excellente resultaat een bachelor diploma in ontvangst mocht nemen.

Op donderdag 6 december jongstleden werd Joost van Gemeren in het zonnetje gezet door plaatsvervangend decaan prof.dr. Ivo Arnold. Om te benadrukken dat dit een zeer bijzondere gelegenheid is ontving Joost uit de handen van Ivo Arnold een boek met een persoonlijke boodschap van decaan prof.dr. Philip Hans Franses en uiteraard de felicitaties vanuit de gehele Erasmus School of Economics.