IDEA Center: Engelse versie van ons boek wordt uitgegeven door Routledge

The cover of the book is shown, next to cakes with the cover of the book on them

Time flies! Vandaag is het een jaar geleden dat IDEA (Inclusion, Diversity, Equity & Access) Center hun boek 'Van woorden naar daden - een gids voor een inclusieve organisatie' publiceerde, onder redactie van Prof. Semiha Denktaş, Dr. Gwen de Bruin and Drs. Joris van den Ring-Bax.

Vandaag kondigen zij trots aan dat de Engelse versie van hun boek (getiteld Turning DEI Goals into Reality - A Hands-On Guide to an Inclusive Workplace) gepubliceerd zal worden door Routledge (Taylor & Francis Group). De verwachting is dat het boek in het voorjaar van 2025 gepubliceerd wordt.