Gebouw Universiteitsbibliotheek gesloten in de zomer

Dienstverlening Universiteitsbibliotheek en Rotterdamsch Leeskabinet vanuit het Polak-gebouw
Library building closed due to renovation

Deze zomer laat de Universiteitsbibliotheek (UB) in het gehele gebouw de vloerbedekking vervangen en komen er extra studieplekken bij. Het gebouw is gesloten van zaterdag 13 juli tot en met zondag 18 augustus. Op maandag 19 augustus gaan de deuren van de bibliotheek weer open.

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de impact op studenten, medewerkers en bezoekers minimaal is:

• Voor onze dienstverlening kan je tijdens de sluiting terecht bij de tijdelijke servicebalie op de 4e etage van het Polak-gebouw.
  • De openingstijden van deze balie zijn maandag tot en met zondag van 11.00 tot 15.00 uur.
  • Je kunt hier je vragen stellen en je boeken van de UB en het Rotterdamsch Leeskabinet (RLK) ophalen en inleveren. Ook staat er een selectie boeken van het RLK.
  • Studeren kan onder andere in het Sanders-, Polak-, en Langeveld-gebouw. Het reserveren van een studieplek is niet nodig. Klik hier voor het volledige overzicht.

Meer informatie, ook over onze andere diensten vind je op de speciaal ingerichte webpagina

Let op:
Vanaf 8 juli starten de voorbereidingen in de UB. Boeken en tijdschriften uit de open opstelling worden verplaatst naar een andere locatie en zijn dan niet meer beschikbaar om te lenen. De verplaatsing kan enige overlast veroorzaken.

Vragen? Neem contact met ons op via het online formulier of bel 010-4081198.