ERGO-symposium groot succes

Georganiseerd door Randstad, de Erasmus School of Economics en Tilburg University, vond op 25 en 26 juni een symposium plaats om de verbanden tussen de onderzoeksterreinen economie, religie, governance & organisatie (ERGO) te verkennen. Het programma bestond uit een tiental bijdragen, met ruimte voor verdieping en discussie. Sprekers op het ERGO-symposium waren Lans Bovenberg, Paul van Geest en Peter van Egmond van Tilburg University, Jan Peter Balkenende en Werner Brouwer van de Erasmus Universiteit Rotterdam en Coen Teulings (UvA). Het programma omvatte verder een kort debat omtrent de visie van Herman Wijffels op duurzaamheid en groei, onder leiding van oud-premier Ruud Lubbers. Dagblad Trouw wijdde hier een artikel aan op zaterdag 29 juni 2013.

Volgens de journalist wedijverde Balkenende in geestigheid, waardoor zijn inhoudelijke bijdrage nog beter bleef hangen.

Klik hier voor het volledige bericht.