Erasmus Universiteit hijst regenboogvlag

De Erasmus Universiteit Rotterdam hecht groot belang aan diversiteit en inclusie. Daarom wordt tijdens de Rotterdam Pride-dagen (21 t/m 24 september) een speciaal ontworpen EUR-regenboogvlag gehesen.

De vlag komt te hangen op campus Woudestein en bij het Erasmus University College (EUC). Het initiatief hiervoor komt vanuit Erasmus Pride en het Diversity Office van de universiteit.

Op donderdag 21 september om 15:00 uur hijst rector magnificus prof.dr. Huibert Pols voor de eerste keer de regenboogvlag op de campus. Erasmus Pride, het LHBTI+* studenten- en medewerkersnetwerk van de Erasmus Universiteit, is daarbij ook vertegenwoordigd.

Iedereen is van harte uitgenodigd om bij dit moment aanwezig te zijn.

Datum: donderdag 21 september om 15.00 uur.

Locatie: vlaggenmast bij beveiliging/naast de eindhalte van tram 7, campus Woudestein

www.eur.nl/diversity