Erasmus Charity Run, zondag 7 april 2019

Save the date, want of je nu rent, doneert, aanmoedigt of vrijwilliger bent, jij kunt meedoen met de Erasmus Charity Run 2019!

Daag jezelf uit en doe mee aan de Erasmus Charity Run, speciaal onderdeel van de officiele Marathon Rotterdam, waarin we meelopen met 750 renners die de 10,55 kilometer lopen en 75 renners die de 42,195 kilometer lopen. Je wordt toegejuicht door een uitzinnige menigte, van start tot finish, in ons mooie Rotterdam. Een ervaring om nooit te vergeten!

Rennen voor scholarships

Door mee te doen aan de Erasmus Charity Run maak je het mogelijk voor studenten die over onvoldoende financiële middelen beschikken te gaan studeren aan Erasmus University Rotterdam. Samen doneren we tijdens deze bijzondere sponsorloop onze tijd en energie om geld in te zamelen voor zo veel mogelijk scholarships.

In ruil voor jouw tijd en energie, krijg je als renner:

• Een speciaal Erasmus Charity Run tarief;
  • Het Erasmus Charity Run sport shirt
  • Hardlooptraining en/of –clinics met korting
  • Ondersteuning van een nieuw online donatieplatform

Nog even geduld voordat de inschrijvingen open gaan; houd onze kanalen in de gaten of stuur ons een bericht: charityrun@eur.nl.

Je kunt natuurlijk al wel vast gaan trainen en 2019 sportief beginnen!
SAVE THE DATE! Zondag 7 april 2019, meer informatie volgt snel!