Een ochtend met Robert Kennedy jr.

Een ochtend met Robert Kennedy jr

Op dinsdag 16 juni 2015 brengt Robert F. Kennedy jr. van 08:30 tot 11:30 uur een bezoek aan Erasmus Universiteit Rotterdam. Studenten zijn meer dan welkom om aanwezig te zijn bij zijn speech  ‘How to do business in an ethical way’.

Hoe kun je zaken doen op een ethisch verantwoorde wijze? Hoe zou een overeenkomst met een andere – schonere, gezondere, meer rechtvaardige –toekomst eruit zien? Verandering begint met nieuwe regels en een nieuwe mentaliteit Dat is werk voor een nieuwe generatie. Daarom organiseert The Optimist in samenwerking met Seven Mountains op 16 juni op Erasmus Universiteit Rotterdam uitsluitend voor studenten een unieke ochtend met de Amerikaanse advocaat en milieuactivist Robert Kennedy jr.