Docentenlezing: herziening VWO-economieprogramma, m.m.v. Bas Jacobs

Bas Jacobs, Bas Jacobs, Professor of Public Finance and Economic Policy at Erasmus School of Economics

Op donderdag 13 februari 2020 organiseert Erasmus School of Economics een docentenlezing over de herziening van het vwo-economieprogramma. Bas Jacobs, hoogleraar economie en overheidsfinanciën, gaat in op de nieuwe eindtermen binnen het vwo-economieprogramma.

In 2019 heeft een commissie onder Jacobs’ voorzitterschap de eindtermen over macro-economie voor het centraal examen economie vwo herzien . Vwo-leerlingen zullen in 2023 examen gaan doen op basis van de herziene eindtermen voor het centraal examen.

Docentennetwerk

Erasmus School of Economics organiseert jaarlijks een aantal een docentenlezingen, met het doel om economiedocenten op de hoogte te houden van recent onderzoek op economisch vakgebied. Door de diversiteit aan onderwerpen die hier aan bod komt, kunnen docenten hun kennis verder verrijken en dit toepassen tijdens hun eigen lessen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ronald de Groot, Media en Public Relations Officer van Erasmus School of Economics, rdegroot@ese.eur.nl en 06 53 641 846.