Dare to date en win een suite in Science Hotel

Ho, gaat dat swipen niet te snel? Misschien veegde je zojuist de liefde van je leven weg. Communicatiewetenschapper Elisabeth Timmermans doet onderzoek naar online daten (www.liefdeintijdenvantinder.be). Tijdens ons wetenschapsfestival Science Hotel op vrijdag 28 september introduceert ze een vlotte, maar persoonlijke methode om je romantische match te vinden. Wil je meedoen aan dit experiment? Schrijf je dan snel in voor de sessie Dare-to-date!

Uit de inzendingen selecteren we 20 deelnemers voor Dare-to-date. Behoor jij tot de gelukkigen en eindig je de avond met een match? Dan maken jullie samen kans op een nacht in een hotelsuite in het spectaculaire Nhow Hotel.

Science Hotel is een festival vol wetenschap, kunst en muziek van de Erasmus Universiteit Rotterdam op vrijdagavond 28 september 2018 in het Nhow Hotel aan de Wilhelminakade 137 te Rotterdam. Zie: www.eur.nl/EUR105

Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam, T (010) 408 1216 E press@eur.nl