Brandende studentenvragen aan het College van Bestuur: wanneer mogen we weer naar de campus?

Frank & Ed

Vorige week vroegen we alle EUR-studenten om hun brandende vragen over de pandemie en het onderwijs op te sturen. Onze rector Prof.dr. Frank van der Duijn Schouten en voorzitter Prof.dr. H. Ed Brinksma hebben een hoop van deze vragen beantwoord. Veel vragen gingen over de impact van het coronavirus nu en in de toekomst en de plannen van Erasmus Universiteit Rotterdam met betrekking tot online en offline onderwijs.

Speciale uitzending Burning Questions

Hoe gaat het verder met het fysieke onderwijs? Gaat mijn internationale stage of uitwisseling nog door? Wat krijg ik terug van het collegegeld? Frank en Ed gaan in op al de vragen van studenten in deze speciale uitzending.

Burning Questions - College van Bestuur

Burning Questions ?

Blijf ons vragen stellen door commentaar te geven of een mail te sturen naar newsroom@eur.nl. Hoewel de toekomst onzeker blijft, zullen we jouw vraag zo goed mogelijk beantwoorden via e-mail.

Alle informatie over de coronamaatregelen van onze universiteit: www.eur.nl/corona