Best Paper Award 2012 gepubliceerd op Zorgvisie.nl

Best Paper Award 2012 gepubliceerd op Zorgvisienl

Ieder jaar wordt als onderdeel van het eerstejaars vak Organisatie & Strategie de Best Paper Award uitgereikt aan de studenten die bij dit vak de beste paper hebben geschreven. Eind vorig jaar mochten Sven van Kan en Eric-Jan Troost met hun onderzoek “Schaaleffecten in Nederlandse ziekenhuizen, een illusie?” deze Best Paper Award in ontvangst nemen. Zij lieten daarmee ruim 700 studenten van de opleidingen Economie & Bedrijfseconomie en IBEB achter zich. Onder begeleiding van dr. Bas Karreman, universitair docent Organisatie en Strategie aan Erasmus School of Economics, hebben zij het onderzoek herschreven, hetgeen heeft geleid tot het ingezonden artikel welke is gepubliceerd op de website Zorgvisie.nl, het toonaangevende vakblad voor management en directie in de gezondheidszorg.

“De paper die als basis diende voor het ingezonden artikel was door Van Kan en Troost qua structuur goed opgezet en ook nog eens op een goede manier uitgewerkt. Daarnaast waren de resultaten van de analyse erg leuk en een goede toevoeging ten opzichte van bestaande bevindingen”, aldus Bas Karreman.

• Klik hier voor meer informatie en foto’s van de Best Paper Award 2012
  • Klik hier voor het artikel op Zorgvisie.nl