Aankondiging: bEURs Online Onderwijs 2016

Vorig jaar hebben wij de eerste editie van bEURs Online Onderwijs georganiseerd. Meer dan 100 aanwezigen zagen het resultaat van 8 innovatieve online onderwijs projecten voorbij komen: van de streamingsdienst voor juridische literatuur tot MOOC’s over Econometrie en Serious Gaming.

Er waren zowel gasten van onze eigen universiteit als van andere universiteiten. Als kers op de taart hebben we zelfs nationale media aandacht gekregen!

Wij zijn blij om te melden dat het evenement terugkomt op 21 september 2016. Inhakend op het succes van vorig jaar, gaat de tweede editie van de bEURs Online Onderwijs over de hoofdingrediënten van online onderwijs… en nog veel meer.

Stuur een e-mail naar Digitaal is Normaal en wij zullen ervoor zorgen jij een officiële uitnodiging ontvangt zodra de ticketregistratie live is. Deel dit nieuwsbericht met je collega's, partners en vrienden die wellicht geïnteresseerd zijn in dit evenement.

Hartelijke groet,
Johan Ong