Lachende studenten tijdens college

Bij onze universiteit zijn we altijd op zoek naar gemotiveerde en getalenteerde collega's. Of je nu een ervaren professional bent of net begint aan je carrière, we bieden uitdagende banen en doorgroeimogelijkheden voor zowel wetenschappelijk als ondersteunend personeel op alle niveaus. We hebben ook regelmatig vacatures voor PHD-kandidaten. Bekijk onze huidige vacatures en solliciteer direct online.

• Senior Microsoft Dynamics CRM Developer

Word jij onze nieuwe collega? Optimaliseer onze Microsoft Dynamics CRM applicatie en breng jouw expertise naar de Erasmus Universiteit Rotterdam!
  • Data Analist Onderwijs

Wil je meewerken om onze organisatie data gedreven te maken? Ga aan de slag als Data Analist binnen het programma Data Ondersteund Werken.
  • postdoc Interventies strafrechtsketen jongeren-politie

Hoe kan sociale ongelijkheid in het strafrechtssysteem worden verminderd? Draag bij aan interventies en wederzijds vertrouwen tussen jongeren en politie?
  • Senior Node.js Developer

Wil jij graag impact maken in het onderwijs met jouw development skills? Dan is dit je kans! Start als Node.js Developer bij de Erasmus Universiteit.
  • Assistant Professor in Creative Industries and Digitalization

The Department of Arts and Culture Studies has a vacancy for an Assistant Professor in Creative Industries and Digitalization (0.8 - 1.0 fte)
  • Informatiemanager

De faculteit Erasmus School of Social and Behavioural Science zoekt een nieuwe informatiemanager!
  • Lecturer Work & Organizational Psychology (0,8-1,0 fte)

Will you join our team in the academic year 2024-2025 to strengthen our education program and contribute to the coordination of Master internships and theses?
  • Business Continuity Manager (0,8-1 fte)

Wij zoeken een Business Continuity Manager (BCM) die ons helpt bij het veiligstellen van ons onderzoek en onderwijs van wereldklasse.
  • Postdoc Scalability of Personalised Drug Manufacturing

Erasmus School of Health Policy & Management (ESHPM) is an academic partner in the NANOSPRESSO project.
  • Community & Event Manager Leadership Development (0,8 fte)

Wil jij helpen leiders ontwikkelen zodat ze hun teams in staat stellen de beste resultaten te leveren in een veilig omgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!