Jacqueline Scheidsbach (Executive Director) en professor dr. Karen Maas (Academic Director) vertellen meer over impact in het magazine Zakenvrouwen.club. Zowel Karen als Jacqueline zien het meewerken aan en het overdragen van een betere wereld als prioriteit van hedendaagse bedrijven. Dat gaat in hun ogen niet alleen om ‘proof’, maar ook om ‘improve’; de verbeterpunten waarmee je de juiste stappen zet richting anderen, de samenleving en richting de toekomst. Ze komen nu eens aan het woord in een glossy, want impact maken is échte rijkdom.
In deze glossy spreken 35 andere zakenvrouwen over thema’s zoals diversiteit, inclusief leiderschap, strategie, mindset, teamcoaching, ondernemerschap en verantwoordelijkheidsgevoel. De coverstory is het verhaal van onderneemster Nadira Ettahiri van Abtro, die haar meervoudige identiteit inzet voor re-integratie van anderstaligen in Nederland en internationale aspiraties heeft. Lees ook vooral meer over het initiatief van zakenvrouwen die zich inzetten voor meisjes uit het Midden-Oosten en Noord-Afrika (MENA-regio) om hen een internationale opleiding te laten volgen bij United World College (UWC) in Maastricht. Of wat dacht je van de column van Ine Stultjens van familiebedrijf Koninklijke Auping over uitgeslapen leiders?
Een mooi magazine dat niet mag ontbreken op de leestafel van uw organisatie.
Meer informatie of voor het bestellen van het magazine, zie Zakenvrouwen.club.
Bekijk hieronder de bijdrage van Jacqueline en Karen, Impact Centre Erasmus.