CEDEO (h)erkend kwaliteit | klanttevredenheid van 93%

Al vele jaren biedt Impact Centre Erasmus opleidingen aan executives en professionals. De waardering blijft onverminderd hoog. Elke meerdaagse opleiding evalueren we tussentijds en achteraf via vragenlijsten. Daarnaast houden we interviews om nog meer inzichten te verkrijgen over de klanttevredenheid en verbeterpunten. Het aanbod wordt jaarlijks via deze monitoring en evaluatie bijgesteld. Testimonia van alumni zijn ook op de Impact Centre Erasmus website te vinden bij de diverse executive programs en masterclasses. De CEDEO erkenning wordt wederom voor twee jaar toegekend.

Om in aanmerking te komen voor erkenning stelt CEDEO duidelijke eisen in de vorm van kwantitatieve en kwalitatieve criteria. We zijn transparant over hoe we opleidingen en masterclasses ontwikkelen, bieden continuïteit in ons aanbod en zijn aantoonbaar bedrijfsgericht. De door Stichting CEDEO gemeten klanttevredenheid is 93%. Een referent gaf aan: “Voor mij was het vooral doorslaggevend dat het programma inhoudelijk heel sterk was. Precies wat ik zocht! Daarnaast droeg de goede naam van de Erasmus Universiteit ook bij aan mijn keuze”. Alle referenten waren zeer te spreken over de opleiders. “Het zijn echt vakmensen, ze weten waar ze over praten en geven goede praktijkvoorbeelden”, gaven meerdere referenten aan. De leerdoelen waren bij alle geïnterviewden behaald. “Ik heb zeker mijn leerdoelen behaald, zelfs meer dan dat ik van te voren had geformuleerd. Ik heb me ontwikkeld op inhoudelijk niveau, maar daarnaast ook op persoonlijk niveau!”, “De Return On Investment is zeker behaald, het was nuttig voor mij en voor het bedrijf waar ik voor werk”, werd aangegeven.

We zijn blij met de door CEDEO onderschreven klanttevredenheid, hetgeen het in ons gestelde vertrouwen van deelnemers en door inkopers van opleidingen nog eens extra ondersteunt.

Voor ons aanbod verwijzen we graag naar: https://www.eur.nl/ice/onderwijs-ontwikkeling

Heb je vragen of heb je interesse in een in-company? Mail je vraag of verzoek dan naar impactcentre@eur.nl

CEDEO is een keurmerk dat bedrijven helpt bij het kiezen van betrouwbare aanbieders van trainingen en opleidingen. Dit keurmerk garandeert dat ten minste 80 procent van de klanten tevreden is met de geboden diensten. Bedrijven die een CEDEO-erkenning hebben, moeten elke twee jaar bewijzen dat hun klanten nog steeds tevreden zijn, door middel van een klanttevredenheidsonderzoek. Dit maakt CEDEO een handige referentie voor organisaties die op zoek zijn naar kwaliteit en betrouwbaarheid bij het selecteren van HR-dienstverleners.