(VOL) Meeloopdag Psychologie

dinsdag 15 okt 2024, 08:30 - 12:30
Meeloopdag
Voeg toe aan agenda

Heb jij al een Bachelor Open Dag bezocht en wil je meer weten over een bacheloropleiding? Meld je dan aan voor een Meeloopdag met onze studenten.

Samen met andere studiekiezers zal je deelnemen aan een Meeloopdag. Onze student-ambassador presenteert zijn of haar opleiding en vertelt uitgebreid over het studentenleven aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Je zult een hoorcollege en een werkgroep volgen en de campus kunnen ontdekken doormiddel van een tour. Maar het allerbelangrijkste is: je hebt de gelegenheid om al je vragen te stellen en je krijgt direct een persoonlijk antwoord van een ervaringsdeskundige!

• Aanmelden voor een Meeloopdag kan vanaf zes weken voorafgaand aan de Meeloopdag.
  • Let op: Je kunt je voor één Meeloopdag per bacheloropleiding aanmelden.
  • Zes dagen voorafgaand aan de Meeloopdag ontvang je het definitieve programma.
  • Voor iedere Meeloopdag kan zich een maximum aantal deelnemers aanmelden. Als het maximum aantal deelnemers is bereikt, dan kom je op de reservelijst terecht. Zodra er een plek voor je vrijkomt, wordt er contact met je opgenomen.