SKO postermarkt

Ruimte
Education Lab
Ticket informatie

Op de dag zelf kun je vrij inlopen tussen 15:00 en 17:00, maar meld je wel vooraf aan via deze pagina.

Voeg toe aan agenda
Postermarket SUTQ
Risbo/Joost Maarschalkerweerd

De Senior Kwalificatie Onderwijs (SKO) is een traject voor docenten in het hoger onderwijs, gericht op het verbeteren van de vervulling van hun verschillende senior onderwijsrollen. Tijdens deze postermarkt zullen deelnemers die het traject in oktober van vorig jaar zijn gestart, hun onderwijsprojecten delen.

De postermarkt is een initiatief om geleerde lessen te delen en ideeën uit te wisselen, maar ook om in contact te komen met innovators van andere faculteiten. Een uitstekend moment voor SKO-alumni om weer bij elkaar te komen met hun peer-groep. En een perfecte timing voor beleidsadviseurs, onderwijsadviseurs, vice-decanen van onderwijs en begeleiders om te leren over wat de docenten van jouw faculteit op persoonlijk en professioneel niveau hebben geleerd, evenals de onderwijsprojecten en verbeteringen die ze hebben uitgevoerd tijdens de SKO.

Onderwerpen

De deelnemers zullen je inzicht bieden in de ontwikkeling van impact driven education, regelgeving rondom publicatie en intellectueel eigendom, vormgeven van interactief onderwijs, het vergroten van studentbetrokkenheid en leergerichtheid, het opzetten van aantrekkelijke curricula of cursussen in lijn met de faculteits-/EUR-doelen en maatschappelijke ontwikkelingen, het gebruik van educational comedy, het ontwikkelen van een krachtig leerlandschap en toekomstbestendig onderwijs in een organisatie, het (leren) schrijven met impact, het integreren van theorie en praktijk om leren nog aantrekkelijker te maken, en nog veel meer!

Docenten

De volgende docenten zullen hun resultaten en geleerde lessen delen: Taslim Alade (RSM), Marcello Aspria (ESHPM), Samira van Bohemen (ESSB), Irena Boskovic (ESSB), Silke Heumann (ISS), Alwin Hilberink (Politieacademie), Steve Kennedy (RSM), Tristan Kik (ESSB), Erik Kole (ESE), Bjorn de Koning (ESSB), Ferry Koster (ESSB), Els van Maarseveen (Politieacademie), Melissa de Roos (ESSB), Milou Silkens (ESHPM), Remy Spliet (ESE), Thomas Swerts (ESSB), Femke Truijens (ESSB), Ward Vloeberghs (EUC), Rianne Warsen (ESSB) en Judith Werkhoven (RSM).

Meer horen over de projecten? Meld je hier aan!

I am Bevat verplichte velden
By submitting my details, I agree with the privacy statement of Erasmus University Rotterdam.
CAPTCHA

Datum: donderdag 24 oktober