Shit I wish I knew before Studying

Stand-up comedy by Luuk van der Vaart
Young man with Dutch flag around his shoulders
dinsdag 22 okt 2024, 20:00 - 21:15
Gesproken taal
Engels
Meld je aan! Voeg toe aan agenda
Photo young man with Dutch flag around his shoulders

Laat comedian en oud-student Luuk van der Vaart je begeleiden met tips en tricks voor jouw reis op de universiteit met een komisch tintje. Leer tegelijkertijd leuke dingen over Nederland.

Prijswinnend comedian en stadsgids Luuk van der Vaart heeft een nieuwe show speciaal gemaakt voor alle studenten in NL.

Nu steden en universiteiten steeds internationaler worden, is het een goed moment om de vraag te beantwoorden: wat betekent het om Nederlander te zijn? Je denkt dat je het weet, maar je hebt het mis.

Van een rivierdelta tot de republiek, van kapitalisme tot progressieve verandering, alumnus Luuk van de Universiteit van Amsterdam zal het echte verhaal van NL vertellen.

En omdat Luuk zijn studententijd verknald heeft, zal hij ook wat verhalen en goede raad met je delen die je zullen helpen je studententijd te overleven. Zoals: wist je dat als je ADHD hebt, je waarschijnlijk te veel alcohol gebruikt?

Luuk (alcohol <3) won eerder de publieksprijs van het Groninger Studenten Cabaretfestival en zowel de jury- als publieksprijs van het Amsterdamse Studenten Cabaretfestival. Shit I wish I knew before Studeren wordt leerzaam en grappig, ook voor niet-studenten.

Datum: Dinsdag 22 oktober
Tijd: 20.00-21.15 uur
Locatie: Theater Erasmus Paviljoen
Voertaal: Engels gesproken, met een klein beetje Nederlands.

Toegang:
Studenten: 5 euro