Scapino ballet | Twools

Twools
donderdag 6 dec 2018, 20:15 - 22:30

Theater Rotterdam

Koop kaartjes! Voeg toe aan agenda
studiumgenerale@eur.nl - do not reuse

(VOL) TWOOLS is een choreografische achtbaan die je in hoog tempo langs verschillende werelden voert. Een opwindende voorstelling vol vaart waarin korte dansstukken, van topchoreografen en nieuw talent, elkaar non-stop opvolgen.

Gedanst door dansers van wereldklasse die moeiteloos omschakelen van de ene stijl in de andere. Bij TWOOLS gaat het om originaliteit, veelzijdigheid en virtuositeit. Een must see voor dansfans en een speeddate voor beginnende dansliefhebbers.

Koop je studenten tickets voor het gereduceerd tarief van € 10.- per ticket! (in plaats van € 30,-!)

Voor een impressie van de show kun je de trailer van TWOOLS hier bekijken!

Meer informatie over Twools van het Scapinoballet vind je hier!

Datum: donderdag 6 december 2018
Tijd: 20.15 – 22.30
Locatie: Theater Rotterdam

Ticket informatie
VOL: Kaarten zijn niet meer te koop via Studium Generale
Studenten: 10,-
LET OP! Wil je naast elkaar zitten? Koop dan onder 1 naam jullie kaartjes en verreken de kosten onderling. Je krijgt toegewezen stoelen!