Port Transition Challenge

vrijdag 15 nov 2024, 11:00 - zaterdag 16 nov 2024, 13:00
Type

'Gele Keet’ (Galileistraat 33, Rotterdam)

Voeg toe aan agenda
Port Transition Challenge logo

De datum van de Port Transition Challenge is bekend! Resilient Delta initiative organiseert een challenge waar jij je inzet voor een maatschappelijk probleem rond de Rotterdamse haven. Je leert niet alleen een wicked problem op te lossen, maar bouwt een netwerk van waardevolle stakeholders en participanten op wat een onvergetelijke ervaring oplevert en een heuse CV booster.

De gemeente Rotterdam, Havenbedrijf Rotterdam, AI Port en SmartPort presenteren 3 urgente problemen rond de Rotterdamse delta en haven. Tijdens het 24h durende event zul je, in een team van studenten, onder begeleiding van experts, challenge owners en projectleiders werken aan maatschappelijk relevante uitdagingen die een wezenlijk verschil kunnen maken.

Gedurende het event zorgen we voor een omgeving waar creatieve oplossing, frisse perspectieven, out of the box aanpak mogelijk zijn. Tussen de bedrijven door zorgen we voor momenten van ontspanning, opladen en vele ludieke verrassingen om je geest en lichaam in beweging te houden.

De komende weken maken we op deze webpagina het programma bekend en binnenkort volgt het registratieformulier.

Wil je in de tussentijd op de hoogte blijven van de voortgang van de Challenge? Laat hieronder je e-mailadres achter. Je ontvangt bericht zodra het nieuwe programma bekend is.

Heb je nog vragen over de Challenge, mail ons gerust: barbara.vanderschoot@eur.nl.