Pop-Up Swap Shop

Gebouw
Hatta Building
Voeg toe aan agenda

Ga je deze zomer verhuizen? Geef spullen die je niet meer nodig hebt aan de nieuwe studenten!

Dit jaar introduceert het International Office van de Erasmus Universiteit Rotterdam een circulaire benadering voor internationale studenten die komen en gaan. Om ervoor te zorgen dat er geen spullen onnodig worden weggegooid, geven we vertrekkende studenten de kans om spullen die ze niet meer nodig hebben te doneren aan studenten die in het najaar gaan studeren.

Donaties

Kom tussen 7 augustus en 24 september langs in het Hatta-gebouw om spullen te doneren die je niet meer nodig hebt. Geaccepteerde items zijn onder andere:

• Kleding/accessoires
  • Kleine elektronica/apparaten (zoals haardrogers, blenders, broodroosters)
  • Woningdecoratie
  • Beddengoed
  • Klein meubilair (bijv. bijzettafeltjes, stoelen)
  • Verzegelde cosmetische artikelen
  • Engelstalige boeken

Shoppen

Tussen 7 augustus en 24 september kunnen studenten de ruilwinkel bezoeken om gedoneerde spullen te "shoppen". Blijf op de hoogte voor meer informatie over onze grote opening. Alle items zullen gratis zijn om binnenkomende studenten te ondersteunen en ervoor te zorgen dat items niet verloren gaan.

Een speciaal woord van dank aan Erasmus Sport voor het beschikbaar stellen van de ruimte om dit evenement mogelijk te maken.

Openingstijden:

DagTijd
Maandag 9 september: 10:30 – 12:00
Woensdag 11 september: 10:30 – 13:00
Maandag 16 september: 10:30 – 12:00
Dinsdag 17 september: 14:00 – 16:00
Maandag 23 september:10:30 – 12:00
Dinsdag 24 september: 14:00 – 16:00

Houd er rekening mee dat dit schema kan veranderen. Vergeet niet om ons te volgen op Instagram op @internationaloffice.eur om op de hoogte te blijven van alle Swap Shop-zaken.

Donaties worden geaccepteerd tussen 7 augustus en 24 september.

Algemene regels:

Deelname aan de swapshop is gratis en open voor iedereen.
Alle ingeleverde spullen moeten schoon, intact en in goede staat zijn.
Respecteer andere studenten en hun spullen.

Items die worden geaccepteerd voor het ruilen:

We accepteren een verscheidenheid aan items, waaronder kleding/accessoires, kleine elektronica/apparaten (zoals opladers, haardrogers, broodroosters, blenders), kleine keukenapparatuur, woninginrichting, beddengoed, klein meubilair (zoals stoelen, kleine tafels), verzegelde cosmetische artikelen, Engelstalige boeken (geen studieboeken).

We behouden ons het recht voor om beschadigde, bedorven of gevaarlijke artikelen te weigeren.

We accepteren geen grote meubelstukken (bijv. matrassen, grote tafels), voedsel, geopende cosmeticaproducten, schoolboeken.

Registratie en logistiek:

Bezoekers zijn welkom in de ruilwinkel zonder registratie. Houd er rekening mee dat de ruilwinkel op specifieke data en tijden geopend is.

Veiligheid en hygiëne:

Zorg ervoor dat je handen schoon zijn voordat je spullen doneert of meeneemt.

Alle gedoneerde spullen moeten schoon en hygiënisch zijn. Maak items indien nodig schoon voordat je ze inlevert. De ruilwinkel is niet aansprakelijk voor ongelukken of verwondingen.

Aansprakelijkheid:

De ruilwinkel aanvaardt geen aansprakelijkheid voor beschadigde of defecte items.

Door deel te nemen aan de ruilwinkel gaat u ermee akkoord af te zien van alle claims tegen de ruilwinkel voor verlies of schade aan items.

Duurzaamheid:

Ons doel is om hergebruik te bevorderen en afval te verminderen. Moedig anderen aan om mee te doen door items te doneren en te hergebruiken. Neem alsjeblieft je eigen herbruikbare tas mee om spullen in mee naar huis te nemen.

Bedankt voor het volgen van deze regels om onze ruilwinkel plezierig en respectvol te houden voor alle studenten!

Volg International Office

Volg ons op Instagram @internationaloffice.eur voor de leukste foto's, video's en updates!

Volg ons op Instagram