Lighthouse Career Cafe: Pride in the Workplace

JB-44
Gebouw
Bayle Building
Haal hier jouw ticket! Voeg toe aan agenda
Lighthouse Career Café Link Up logo

Lighthouse Career Café werkt samen met Erasmus Pride om alle studenten te verwelkomen en deel te nemen aan de dialoogsessie om zich te laten inspireren door de ervaringen van alumni.

Onze vier alumnigasten Yuli Kim, Fabian Lips, Amber Prick van Wely en Lotte Ten Braak delen hun verhaal en vertellen openhartig over hun reis van studeren naar werken. We praten over het leven na hun afstuderen, hoe ze hun passie ontdekten, welke worstelingen ze mogelijk hebben doorstaan en onderzoeken welke carrièrepaden ze na hun studie hebben gekozen.

We nodigen alle studenten uit om deel te nemen aan ons gesprek over Pride in the Workplace.

Alumni gasten

Presentatie

Sarah Juillard | Head of External Affairs at Erasmus Pride

Bayle Building JB-44 (RSM ingang aan de linkerkant)

16:45 - Inloop

17:00 - Alumni Dialoog

17:45 - Q&A

18:00 - Slotopmerkingen / Netwerkborrel

Het Lighthouse Carrière Café: Pride in the Workplace wordt georganiseerd door het Erasmus Alumni Relations Team en Erasmus Pride.