Lighthouse Career Cafe: How we ended up here? Entering the creative job market from different backgrounds

Students working together at Erasmus University College
donderdag 23 feb 2023, 17:00 - 19:00
Gesproken taal
Engels
Kamer
J1-41
Gebouw
Bayle Building
Meld je aan voor dit event! Voeg toe aan agenda
Afbeelding van een vuurtoren, logo van de Lighthouse Career Events

Lighthouse Career Cafe (LCC) in samenwerking met ACE en ESHCC Alumni Office nodigen alle studenten uit om zich te laten inspireren door de (praktische) ervaringen van alumni.

Wie wil er nou niet zijn unieke creativiteit gebruiken? LCC moedigt een dialoog aan en wil studenten bewust laten worden van de praktijk en uitdagingen die komen kijken bij het werken in de dynamische omgeving van creatieve organisaties.

Onze vier alumni gasten praten openlijk over hun transitie van student-zijn naar het vinden van een baan in de creatieve sector of als creatieve werknemer/freelancer.

We nodigen alle studenten uit om deel te nemen aan de conversatie: How we ended up here? Entering the creative job market from different backgrounds.

Alumni gasten

• Denzel Feurich | Social media manager bij Booijmans van Beuningen
  • Daniëlle van Kalken| PR & Marketing Coordinator / Social Media Manager bij Medialane
  • Aron Beijl | Director of Photography (Freelance / bij PixelX Agency)

Host

Numidia Zahid | Secretaris van de ACE Career Committee

16:45 - Inloop
17:00 - Alumni Dialoog
17:45 - Q&A
18:00 - Afsluiting / Netwerkborrel

Dit evenement is bedoeld voor huidige studenten en jonge alumni. Vragen over dit evenement? Stuur een e-mail naar alumni@eur.nlJe kunt je aanmelden voor dit event via Eventbrite.