Lancering Arts, Culture, and Creativity Community

Oproep voor alle EUR onderzoekers en docenten met een passie voor kunst, cultuur & creativiteit!
donderdag 6 jun 2024, 14:30 - 17:00
Gesproken taal
Kamer
Lounge (ground floor)
Gebouw
Q Building
Campus Woudestein
Register Voeg toe aan agenda
Four colleagues having a conversation.
Sander van Wettum

Ligt jouw interesse bij cultureel erfgoed, beeldende kunst, toneel & theater, ontwerpen, mode, immersive tech of een andere vorm van artistieke expressie? Kom dan ook naar de lancering van de 'Arts, Culture & Creativity Community', waar talloze voorbeelden en samenwerkingsvormen in relatie tot deze terreinen samen zullen komen.

Tijdens het evenement zullen we de achterliggende gedachte van deze community toelichten en een aantal voorbeelden tonen, om vervolgens met elkaar ideeën uit te wisselen en de samenwerking op te zoeken. Het doel van de community is:

• De zichtbaarheid te vergroten van de sectoren ‘Arts, Culture, & Creativity’ als onderwerp van onderzoek en onderwijs, en de verbinding zowel binnen de EUR als met externe partners op te zoeken. Hiermee willen we EUR als expert op dit gebied positioneren.
  • Het faciliteren van de uitwisseling van kennis, middelen en financieringsmogelijkheden.
  • Het exploreren van nieuwe mogelijkheden voor valorisatie en samenwerkingsverbanden

Kom naar de lancering van onze community

We kijken uit naar de komst van EUR onderzoekers en docenten met een passie voor Arts, Culture,& Creativity, naast iedereen die geïnteresseerd is om de mogelijkheden van transdisciplinaire samenwerking te verkennen. Ons doel is om onderzoek, onderwijs en externe samenwerkingen op dit terrein te stimuleren. Zowel binnen als buiten EUR. Kom ook en deel inzichten, verken de mogelijkheden en maak kennis met iedereen in deze community.

Registeren

Erasmus Universiteit Rotterdam gaat vertrouwelijk met uw gegevens om. Uw gegevens worden alleen gebruikt voor logistieke doeleinden van dit evenement. Nadat dit evenement heeft plaatsgevonden, worden alle gegevens verwijderd. Meer informatie: Privacy Statement.

Sprekers

• Prof Martine van Selm

Dean of Erasmus School of History, Culture and Communication

• Portrait Trilce Navarrete