International Food Fair

dinsdag 13 nov 2018, 14:00 - 17:00
Gebouw
Sports Building
Ik ben erbij! Voeg toe aan agenda

Op dinsdag 13 november 2018 komen alle multiculturele verenigingen bij elkaar voor EMA's International Food Fair. Koepelorganisatie Erasmus Multicultural Associations (EMA) brengt studenten uit alle werelddelen samen om met en voor elkaar te koken. Tegen een kleine prijs kunnen studenten in het Erasmus Sportgebouw hapjes proberen van verschillende keukens.

Eten is een goede manier om culturen met elkaar te delen. Om de sfeer helemaal af te maken is er ook traditionele muziek, kleding, activiteiten en spellen. De multiculturele verenigingen presenteren op die manier hun cultuur. Deelnemende studenten gaan op ontdekkingsreis en maken kennis met de diversiteit op de campus en de enorme variëteit aan culturele verenigingen.

Locatie: Sports Building Erasmus Universiteit Rotterdam
Tijd: 14.00 - 16.30