Groot Nederlands Studenten Kampioenschap (GNSK)

Persoon van achteren gezien in geel T-shirt met tennisracket op tennisbaan.
vrijdag 7 jun 2024, 09:00 - zondag 9 jun 2024, 17:00
Meld je aan op de GNSK-website Voeg toe aan agenda
Meisje rekt zich uit op een yogamat.

Het Groot Nederlands Studenten Kampioenschap (GNSK) is met ruim 2000 sporters, begeleiders en vrijwilligers een van de grootste studentensportevenementen van Nederland. Studentensport Nederland organiseert dit jaar de 64e editie in de studentenstad Rotterdam.

Op 7, 8 en 9 juni 2024 zullen de studentensporters uit alle studentensteden van Nederland strijden in 14 verschillende sportdisciplines om de titel Nederlands Studentenkampioen. De stad met de hoogste score in het algemeen klassement mag de titel ‘Studentensportstad 2024’ dragen.

Er zullen in 2024 maar liefst 14 verschillende sporten op het GNSK programma staan.

Er zal later meer informatie volgen over het sportprogramma.

Erasmus Universiteit Rotterdam bestaat 110 jaar. Dit evenement is onderdeel van ons 22e lustrum. Bekijk al onze lustrumevents.