Erasmus By the Sea; Walk and connect

Kortenaerkade 12, 2518 AX, Den Haag

Voeg toe aan agenda
ISS vlaggenpoort

Altijd al benieuwd geweest naar de enige faculteit van Erasmus Universiteit in Den Haag? Dit is je kans om te ontdekken! Tijdens 'Erasmus by the sea; Walk and connect', verken je de stad Den Haag en de ISS-campus door middel van wandeltours verzorgd door je Erasmuscollega's.

Je leert over de geschiedenis van het Instituut. Vanaf de oprichting en begindagen in paleis Noordeinde tot de samenwerking met Erasmus Universiteit Rotterdam. Je krijgt ook een rondleiding op de huidige campus, inclusief een drankje in de bekende in-house bar van ISS.

Een bezoek aan Den Haag is niet compleet zonder een omweg naar zee, dus je kunt ook genieten van een rondvaart over Haagse wateren, terwijl je in contact komt met EUR-collega's. Na de dag doe je nieuwe kennis op over Den Haag, het ISS en je collega’s van de EUR-gemeenschap!

Het evenement is open voor studenten en medewerkers van alle verschillende EUR-faculteiten, met een programma in zowel het Engels als het Nederlands. Lunch en drankjes worden gratis verstrekt.

12:30Inloop
12:45Lunch
13:45Verzamelen ingang ISS
14:00Wandeltour
15:00Boottour
16:30Start Borrel
Vlaggen langs het water Gebouw in Den Haag Paleis in Den Haag

Meld je aan!

Ik ben een: Bevat verplichte velden

Dieetwensen

Wij serveren standaard vegetarische maaltijden tijdens evenementen en bijeenkomsten. Mocht je echter een andere allergie hebben waar we rekening mee moeten houden, laat het ons dan alsjeblieft weten. Je kunt contact met ons opnemen via raghoenath@iss.nl.

Let op!

Voor dit event geldt een maximum aantal aanmeldingen van 70 personen. Wacht dus niet te lang met aanmelden om teleurstellingen te voorkomen.

Erasmus Universiteit Rotterdam gaat vertrouwelijk met uw gegevens om. Uw gegevens worden alleen gebruikt voor logistieke doeleinden van dit evenement. Nadat dit evenement heeft plaatsgevonden, worden alle gegevens verwijderd. Meer informatie: Privacy Statement.

Erasmus Universiteit Rotterdam bestaat 110 jaar. Dit evenement is onderdeel van ons 22e lustrum. Bekijk al onze lustrumevents.