Discover the Path to Inclusive Education Excellence!

dinsdag 31 okt 2023, 13:00 - 16:00
Gesproken taal
Senaatszaal
Voeg toe aan agenda

Wil je de kloof tussen studenten van diverse achtergronden overbruggen en het onderwijs inclusiever maken? Ontdek de kans om deel te nemen aan verschillende gecertificeerde, gratis online cursussen die een scala aan wetenschappelijk bewezen tools behandelen. De onderwerpen variëren van de Life Crafting-interventie tot neurolearning.

Wat is Life Crafting?

Life Crafting is een proces waarbij mensen actief nadenken over hun huidige en toekomstige leven, doelen stellen voor belangrijke levensgebieden - sociaal, carrière en vrije tijd - en, indien nodig, concrete plannen maken en acties ondernemen om deze gebieden te veranderen op een manier die beter overeenkomt met hun waarden en wensen. Prof.dr. Michaéla Schippers heeft de term bedacht en heeft de Life Crafting-interventie ontwikkeld. Deze online schriftelijke interventie heeft aangetoond dat het het succes van studenten met 22% verhoogt, het aantal uitvallers met een indrukwekkende 22% vermindert en prestatiekloven verkleint.

Michaéla Schippers
    Prof. Michaéla Schippers

Wat ga je leren?

In deze meeslepende sessie zal prof.dr. Schippers de geheimen onthullen om de prestaties van je studenten te verbeteren door middel van de praktijk van life crafting. Je zult inzicht krijgen in de cursussen, hoe je je kunt inschrijven en zelfs een live kennismaking hebben met een van de belangrijkste tools: de Life Crafting-interventie. De sessie vindt plaats op 31 oktober, van 13:00 - 16:00 uur, in de Senaatszaal (Erasmus Building). Doe mee en baan de weg naar een toekomst waarin onderwijs inclusief is en prestaties geen grenzen kennen!

Voor wie?

• Academische docenten; aanbieders van volwassenen- en jeugdopleidingen
    • Overheidsinstanties verantwoordelijk voor digitalisering en/of onderwijs
    • Media- en journalistieke organisaties
    • Universiteitsverenigingen en accreditatie-instellingen
    • NGO’s
    • Studenten en volwassen lerenden
    • Technologieaanbieders voor educatieve doeleinden
    • Bedrijven die samenwerken met universiteiten

Meld je aan!

Organisation Bevat verplichte velden
    Which faculty? Bevat verplichte velden
    I’m signing up to join the session Bevat verplichte velden

Erasmus University Rotterdam handles your information confidentially. Your data will only be used for Inclusive Education Excellence purposes. You can find more information at our privacy statement.

CAPTCHA

Dit evenement is een afsluitend evenement van het CLI Fellowship-project van professor Schippers, evenals een multiplier-evenement van het CISCOFY-consortium dat als doel heeft leraren te helpen bij het implementeren van life crafting en andere interventies.

Datum: dinsdag 31 oktober
      Tijd: 13:00-16:00 (inloop vanaf 12:45)
      Locatie: we geven de voorkeur aan aanwezigheid in de Senaatszaal (Campus Woudestein), maar online deelname is ook mogelijk.
      Toegang: gratis
      Gesproken taal: Engels