Afscheidsrede Prof.dr. R.J.M. (Rob) van Tulder

Navigating Positive Change in Times of Societal Crises: What role for Business [Schools]?
Spreker
woensdag 26 jun 2024, 16:00 - 17:30
Type
Afscheidscollege
Gesproken taal
Engels
Ruimte
Aula
Gebouw
Erasmus Building
Campus Woudestein
Voeg toe aan agenda
Portretfoto van hoogleraar Rob van Tulder.

De rector magnificus van de Erasmus Universiteit Rotterdam maakt bekend dat

Prof.dr. R.J.M. (Rob) van Tulder

hoogleraar International Business-Society Management bij Rotterdam School of Management, Erasmus University op woensdag 26 juni 2024 in het openbaar zijn afscheidsrede zal uitspreken met de titel:

Navigating Positive Change in Times of Societal Crises
What role for Business [Schools]?

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula, Erasmus gebouw, van de universiteit, Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam.

De afscheidsrede is ook via een livestream te volgen.

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in hetzelfde gebouw.

Voorafgaand aan de afscheidslezing wordt een symposium gehouden waarin kernthema’s rondom de leerstoel van de afgelopen 25 jaar zullen worden bediscussieerd: ‘mind the gap’ – aanmeldingen en verdere informatie: https://www.rsm.nl/events/mindthegap/#c139922