Africa Growth Day

Association of Students’ of African Heritage (ASAH)
Afrikaans landschap in Tanzania met een prominente boom en zonsondergang.
vrijdag 10 mei 2024, 12:30 - 16:30
Gesproken taal
Gebouw
Erasmus Paviljoen
Campus Woudestein
Ticket informatie

Tickets kosten €5,- en zijn hier verkrijgbaar.

Tickets Voeg toe aan agenda
12 personen die het bestuur van de studentenvereniging ASAH vormen poseren op campus Woudestein.

Tijdens Africa Growth Day op 10 mei 2024 viert de Association of Students’ of African Heritage (ASAH) het Afrikaans-zijn en de enorme groei die onder Afrikanen plaatsvindt! Kom langs voor een dag vol inspiratie, inzichten en verbindingen die de rijkdom en diversiteit van de Afrikaanse cultuur en geest eren.

Africa Growth Day is een netwerkevenement voor alle studenten én niet-studenten. Kom tijdens Africa Growth Day in contact met partners zoals consultancybureau McKinsey en energiegigant Stedin en ontdek de carriéremogelijkheden via ASAH's connecties bij Rabobank en De Nederlandsche Bank.

De keynote spreker, de heer Okeke, zal tijdens een panelgesprek vertellen over de professionele groei binnen de diaspora. Via het panel leer je van Afrikaanse erfgoedleiders en ondernemers over het starten van bedrijven. En er is nog meer: een Afrikaans geïnspireerde bedrijvenmarkt met verschillende producten, kunst en fotografie.