Health Economics, Policy & Law verovert derde plek in Keuzegids 2019

Keuzegids 2019

De opleiding Health Economics, Policy & Law van Erasmus School of Health Policy & Management is dit jaar gestegen in de Keuzegids. Met een stijging van maar liefst 12 punten heeft de opleiding de derde plek verovert in de Keuzegids 2019. Een hele prestatie, want vorig jaar stond de studie nog op de zesde plek.

Over de Keuzegids

De Keuzegids is gebaseerd op de meest actuele gegevens over arbeidsmarkt en onderwijskwaliteit. De kwaliteitsvergelijkingen in de Keuzegids Masters 2019 zijn gebaseerd op studentenoordelen en de keuring van de NVAO. Ook bracht de gidsredactie van alle masteropleidingen de selectie-eisen in kaart.

Wil je meer informatie over onze master Health Economics, Policy & Law? Breng dan een bezoekje aan de opleidingspagina.