Alumni Terugkomdag 2024

Gebouw
Erasmus Paviljoen
Campus Woudestein
Meld je aan Voeg toe aan agenda

Graag nodigen we je uit om op 11 oktober je studietijd te herbeleven tijdens de ESHPM Alumni Terugkomdag. Om zoveel mogelijk leuke activiteiten te kunnen aanbieden, hebben we een gevarieerd programma opgezet, waarbij je je kunt inschrijven voor je favoriete sessies.

Meld je aan vóór 2 oktober!

De middag zal geopend worden door Onderwijsdirecteur Lucas Goossens, gevolgd door een moment van reflectie van de Founding Fathers van de faculteit, Jan Moen, Ruud Lapré en Aad de Roo. Zij zullen vertellen hoe Erasmus School of Health Policy & Management (ESHPM) ooit is ontstaan. Ook delen we natuurlijk over hoe ESHPM er nu voor staat en zullen we vooruitblikken.

Vervolgens kun je mini-colleges volgen van oude bekende ESHPM-docenten, zoals Erik Schut, Carin Uyl-de Groot, Iris Wallenburg en Anna Petra Nieboer.

Ontdek wat er op de campus is veranderd door middel van een walking tour, georganiseerd door SHARE, de studievereniging van ESHPM.

Voor alumni die geïnteresseerd zijn, is er ook de mogelijkheid om mee te doen aan een speeddate netwerksessie, onder begeleiding van alumna Demi Jongejan, en is er een workshop te volgen over het Energiemanagement.

De middag sluiten we uiteraard af met een drankje en een hapje waarbij ruime gelegenheid is om bij te kletsen met andere oud-studenten.

We kijken ernaar uit je op 11 oktober weer terug te verwelkomen op de campus. Tot dan!

N.B.: We hebben ons best gedaan een inclusief programma aan te bieden voor onze alumni. In de onderstaande tabel zie je welke sessies in het Nederlands [NL] en welke in het Engels [EN] zullen zijn.

TijdLocatieWatSprekers / beschrijving
12:30FoyerInloop
13:00-13:45TheaterzaalOpening [EN/NL]Lucas Goossens (Onderwijsdirecteur ESHPM), Aad de Roo, Jan Moen en Ruud Lapré ("Founding Fathers" van ESHPM)
13:45-15:00TheaterzaalMini-college [EN]'Alternative payment systems for healthcare providers: rationale and feasibility in the Netherlands'.
Sprekers: Frédérique Franken, Celine Hendriks & prof.dr. Erik Schut
 SerreMini-college [EN]'Age-friendly communities and well-being realization among older native and immigrant populations in the Netherlands'.
Sprekers: prof.dr. Anna Petra Nieboer, Max Bloem en Hager Hussein
 VergaderruimteWorkshop [EN]Energiemanagement.
15:00-16:00Foyer / Campus WoudesteinPauze / Walking tour [NL/EN]Geniet van de pauze om alvast bij te kletsen met andere oud-studenten of ga mee op walking tour met SHARE om te zien wat er sinds je afstuderen is veranderd op Campus Woudestein.
16:00-17:15TheaterzaalMini-college [EN]'Reimbursement of New Cancer Drugs: Challenges for Healthcare Accessibility and Affordability'.
Spreker: prof.dr Carin Uyl-de Groot
 SerreMini-college [EN]

'The Region as Place of Care – Rethinking Long-term Care in the Regional Setting'.

Sprekers: prof.dr. Iris Wallenburg, Estella Posthuma en dr. Jitse Schuurmans

VergaderruimteWorkshop [EN]Ontsnap je eigen bubbel en leer mede-alumni kennen die je wellicht nog niet eerder hebt gesproken tijdens deze netwerk-speeddatesessie.
Onder begeleiding van alumna Demi Jongejan.
17:15-17:45TheaterzaalAfsluiting
17:45FoyerBorrel

Ontdek via de LinkedIn-pagina wie van je studiegenoten bij het evenement aanwezig zullen zijn.