Qompas - Bachelor Communicatie en Media

Bedankt voor het openen van deze Qompas mailing!

Ben je nog steeds geïnteresseerd in het programma International Bachelor Communication & Media (IBCOM)?

We begrijpen dat je studiekeuze niet zomaar is gemaakt. Dus ben je op zoek naar meer informatie over deze opleidingen aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, ben je benieuwd naar de vakken die aan bod komen of wil je weten wat de ervaringen zijn van huidige studenten?

Bekijk dan alle informatie op deze pagina zoals de introductievideos, onze Online Open Dag op zaterdag 13 feb 2021 of scroll naar beneden om direct met een van onze studenten te chatten!

Ben je op zoek naar een kort beeld van de opleiding en naar de ervaring van een van onze studenten? Bekijk dan hier de introductievideo International Bachelor Communication and Media!.

Introduction video - International Bachelor Communication and Media (IBCoM)

Tijdens de Bachelor Open Dag krijg je informatie over alle bacheloropleidingen en over studeren in het algemeen. Dit voorjaar zal de Bachelor Open Dag online plaatsvinden. Je kunt terecht op deze online Open Dag voor onder andere voorlichtingsvideo's en live sessies met studievoorlichters en studenten.

Chat nu met IBCOM Studenten

Aankomende informatie evenementen: