Julian Schaap te gast in dr. Kelder en Co over de invloed van corona op onze muziekbeleving

Portrait of Julian Schaap
Dr. J.C.F. (Julian) Schaap

Op zaterdag 13 maart schoof Julian Schaap aan in het Radio 1-programma dr. Kelder en Co om te praten over de invloed van de coronacrisis op onze muziekbeleving. Ook verklaart hij het succes van de klassieker ‘You Never Walk Alone’, en vertelt hij waarom een avondje luidkeels meezingen met Danny Vera in de kroeg heel goed voor ons zou zijn.

Daarnaast bespreken Jort Kelder en Julian Schaap muziekkeuzes van politieke partijen tijdens de verkiezingscampagnes. Waarom koos Mark Rutte in een uitzending van QMusic voor het nummer ‘Leef’ van André Hazes jr.?

Bekijk en luister het interview

Dr. Kelder en Co
Anders dan de titel van het Radio 10programma dr. Kelder en Co doet vermoeden, is Jort Kelder niet de doctor in dit programma; zijn gasten zijn dat wel. Elke zaterdag nodigt Jort Kelder wetenschappers uit in Vondel CS om actuele vraagstukken te bespreken en daarmee tegengif te bieden voor onbesuisde opvattingen in de media.

Dr. Julian Schaap op NPO Radio 1