Betaling Collegegeld

Order form

Beste student,

Welkom op de Erasmus online BetaalService. Hier kan je het collegegeld voor studiejaar 2024-2025 betalen.

In je bank app zie je bij naam ontvanger “Erasmus Universiteit via St. Derdengelden EMS” en een rekeningnummer dat eindigt op 98.

Na de succesvolle betaling van het collegegeld krijg je een bevestigingsscherm te zien en ontvang je via de email een betaalbevestiging. Het duurt gemiddeld twee werkdagen voordat je betaling is verwerkt.

Belangrijk! Je moet in Studielink aangeven 'Betaling op andere wijze' als je gebruik maakt van de mogelijkheid om online te betalen.

Het gehele bedrag moet in een keer worden voldaan. Het is niet mogelijk om in termijnen te betalen, ondanks de keuzemogelijkheid in Studielink.

Geboortedatum
Alleen de getallen van een studentnummer invullen.