Podcast: Uitdagingen in de zorg en samenwerking IGJ met ESHPM

New Business Radio sprak tijdens een Business Update met prof.dr. Ian Leistikow en prof.dr. Anne Margriet Pot, beide hoogleraar aan Erasmus School of Health Policy & Managament en werkzaam bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd. Samen hadden ze het over het belang van deze samenwerking en onderzoeken voor de zorg.

Want waar liggen de uitdagingen in de zorg, en wat kan beter? Wat heeft de samenwerking tussen Erasmus School of Health Policy & Management tot nu toe opgeleverd? En waarom is deze samenwerking zo belangrijk? Dat en veel meer komt aan bod in deze podcast.

Beluister de podcast:

De podcast is ook te beluisteren op Spotify en Apple Podcasts.

New Business Radio maakt speciale updates & podcasts om iedere sector te informeren. De updates worden uitgezonden op New Business Radio en de podcast wordt tevens verspreid via alle bekende podcastkanalen (o.a. Spotify & Apple Podcasts) en social media kanalen.