Workshop Storytelling and Identity

Gesproken taal
Gebouw
Erasmus Paviljoen
Meld je aan! Voeg toe aan agenda

Wat vormt onze identiteit? Door middel van storytelling onderzoek je deze vraag tijdens de workshop.

Onze levens worden gevormd door verhalen. De verhalen van onze ouders en de verhalen van ons land, onze cultuur en onze natie bepalen ons en vormen onze identiteit. Deze verhalen helpen ons om een band met sommige mensen te krijgen, maar kunnen ook een muur creëren die ons van anderen scheidt. Op een dynamische en speelse manier onderzoeken we door middel van verschillende oefeningen, en storytelling-games en het delen van persoonlijke herinneringen samen het complexe thema van wat onze identiteit vormt.

Over de workshopleiders:

• Raphael Rodan (afkomstig uit Israël) is een acteur, verhalenverteller en workshopleider. Hij richtte The International School for Storytelling and Peace op. De school wil bijdragen aan een vreedzamere wereld door mensen te trainen in het vertellen van en luisteren naar verhalen om wederzijds begrip te vergroten.
  • Sahand Sahebdivani (afkomstig uit Iran) is directeur van Mezrab, het populaire verhalencentrum in Amsterdam. Sinds 2012 is hij begonnen met het brengen van zijn energieke vertelstijl naar internationale podia, met optredens in het VK, Duitsland, Hongarije en Turkije.

Datum: maandag 16 November
Tijd: Er zijn twee mogelijkheden:
16.00 – 17.30 uur (12 plaatsen beschikbaar)
19.30 – 21.00 uur (12 plaatsen beschikbaar)

Locatie: Erasmus Paviljoen

Ticket informatie: 5,00 (alleen voor EUR-studenten)

Georganiseerd door Studium Generale met de hulp van STET Education